ມັນສາມາດດຶງດູດຜູ້ມາຢ້ຽມຢາມຄັ້ງທໍາອິດເກືອບທັນທີຫຼັງຈາກການເປີດຕົວຂອງການໂຄສະນາການໂຄສະນາ. ໃນຂັ້ນຕອນນີ້, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະກໍາຫນົດຄ່າການໂຄສະນາ contextual ຢ່າງຖືກຕ້ອງສໍາລັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບການຮັບປະກັນຄວາມກ່ຽວຂ້ອງຂອງ offer.cost ຂອງການສົ່ງເສີມການເວັບໄຊທ໌ຂອງເວັບໄຊທ໌ບັດທຸລະກິດຈະມີມູນຄ່າ $ (ການເພີ່ມປະສິດທິພາບພາຍໃນ) + ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍສໍາລັບຂັ້ນຕອນຕໍ່ໄປຂອງ promotion. ເຖິງແມ່ນວ່າສະຖານທີ່ບັດທຸລະກິດແມ່ນຊັບພະຍາກອນເວັບໄຊຕ໌ທີ່ຂ້ອນຂ້າງງ່າຍດາຍ, ພວກເຂົາຍັງມີຄຸນສົມບັດສົ່ງເສີມສະເພາະ. ບັນຊີລາຍຊື່ປະກອບມີການກວດສອບ, ການຄຸ້ມຄອງເນື້ອຫາ, ການເພີ່ມປະສິດທິພາບພາຍນອກ. ເລື້ອຍໆ, ບັດທຸລະກິດຫນຶ່ງຫນ້າຖືກສ້າງຂື້ນໂດຍບໍລິສັດຂະຫນາດນ້ອຍທີ່ມີຄວາມຊ່ຽວຊານສູງທີ່ມີຜະລິດຕະພັນທີ່ເປັນເອກະລັກແລະຄໍາທີ່ມີການແຂ່ງຂັນຕ່ໍາ. ໃນກໍລະນີດັ່ງກ່າວ, ຊັບພະຍາກອນສາມາດໄດ້ຢ່າງງ່າຍດາຍຖືກນໍາໄປຫາເທິງຂອງຜົນການຄົ້ນຫາໃນເວລາພຽງແຕ່ - ເດືອນ. ໄລຍະເວລາຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງເວັບໄຊທ໌ແຕ່ປະສິດທິຜົນ, ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍແລະເວລາຂອງການສົ່ງເ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ ສີມເວັບໄຊທ໌ໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບ niche ທີ່ທ່ານເຮັດວຽກແລະຈໍານວນຄູ່ແຂ່ງ.cost ຂອງການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ຂອງບໍລິສັດ, ລາຄາຂອງການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ seo ແມ່ນສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນຕາມລະບົບທີ່ມີຄວາມຍືດຫຍຸ່ນ. ນີ້ແມ່ນເນື່ອງມາຈາກຄວາມຈໍາເປັນແລະຄວາມສໍາຄັນຂອງການສ້າງຍຸດທະສາດສ່ວນບຸກຄົນ. ໂດຍສະເລ່ຍ, ການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ຂອງບໍລິສັດຈະຕ້ອງການ $ ໃນຂັ້ນຕອນເບື້ອງຕົ້ນ. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ລາຄາຈະຂຶ້ນກັບການເຮັດວຽກທີ່ກໍາລັງເຮັດ. ເວັບໄຊທ໌ຂອງບໍລິສັດຕ້ອງການວິທີການທີ່ສົມບູນແບບເພື່ອສົ່ງເສີມ. ບັນຊີລາຍຊື່ຂອງວຽກງານປະກອບມີການເກັບກໍາແລະການປະຕິບັດຂອງ semantics ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ, ການເພີ່ມປະສິດທິພາບດ້ານວິຊາການ, ການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງ, ການເພີ່ມການແປງ, ການປັບປຸງການນໍາໃຊ້, ແລະອື່ນໆ ລາຄາຂອງການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ທີ່ສົມບູນແບບໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບຈໍານວນການເຮັດວຽກທີ່ປະຕິບັດ.
A ຂອງຄວາມຕ້ອງການທີ່ສໍາຄັນຊັບພະຍາກອນຂອງບໍລິສັດມີຄວາມຕ້ອງການທີ່ສໍາຄັນຈໍານວນຫນຶ່ງ: ຄວາມໄວໃນການໂຫຼດຫນ້າສູງ, ຄວາມປອດໄພ (ເຮັດວຽກຢູ່ໃນໂປໂຕຄອນ https ປອດໄພ), ການອອກແບບການປັບຕົວ, ອົງປະກອບການແປງແລະຮູບແບບການຈ່າຍເງິນ usp.main ທີ່ມີການແຂ່ງຂັນແມ່ນບໍ່ສາມາດເວົ້າໄດ້ແນ່ນອນວ່າຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌. ແຕ່ລະສະຕູດິໂອມີນະໂຍບາຍລາຄາຂອງຕົນເອງ, ໂດຍອີງໃສ່ປະສົບການ, ຄວາມສໍາເລັດຂອງວຽກງານທີ່ເຮັດ, ແລະອື່ນໆ, ວິທີການຊໍາລະເງິນອາດຈະແຕກຕ່າງກັນ. ໂດຍພື້ນຖານແລ້ວ, ທ່ານໄດ້ຖືກສະເຫນີໃຫ້ຈ່າຍສໍາລັບ: ການເຮັດວຽກທີ່ສັບສົນ; ການຈະລາຈອນ; ຕໍາແຫນ່ງ; ການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສ. ທ່ານມີໂອກາດທີ່ຈະເລືອກເອົາລັກສະນະທີ່, ໃນຄວາມຄິດເຫັນຂອງທ່ານ, ມີຄວາມສໍາຄັນທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບຊັບພະຍາກອນ. ສໍາລັບຮ້ານຄ້າອອນໄລນ໌, ຕົວຢ່າງ, ນີ້ແມ່ນການແປງແລະການຈະລາຈອນ, ແລະສໍາລັບປະຕູຂໍ້ມູນ - ການຈະລາຈອນ. ນີ້ແມ່ນເງື່ອນໄຂທັງຫມົດ, ມັນຂຶ້ນກັບສະເພາະແລະທິດທາງຂອງທຸລະກິດ.
|